Серед них — ритейл-парки, торгові центри нового покоління і аутлет-центри
Найпередовішими і швидко розвиваючимись форматами комерційної нерухомості в Україні найближчим часом стануть ритейл-парки, торгові центри нового покоління і аутлет-центри. Про це заявили учасники Ukrainian Real Estate Club, присвяченого інноваційного майбутнього ринку нерухомості України — UREC Innovations Conference 2011.
Також, на їхню думку, з’являться перші проекти «вуличних торгових центрів» (street shopping malls). У Європі, як зазначили спікери конференції, однією з найбільш нових концепцій є «сток парк», особливостями яких є розміщення комплексів за межами міста, низька вартість представлених товарів, великі магазини з великим асортиментом, дуже активний і цілеспрямований маркетинг, а також зручне планування і наявність просторих парковок.
Як зазначив директор з торговельної нерухомості компанії GFive Development Мігель Лопез (Miguel Lopes), сток парки, як торгові об’єкти нового покоління, будуть розташовуватися в доступних місцях, але вже за межами міста.
На думку експерта, успішними в Європі також є «вуличні торгові центри», які представляють собою набір магазинів на центральних вулицях міст (street retail) об’єднаних в єдиний торговельний комплекс. Такі комплекси, по суті, є повноцінними торговими центрами з продуманим набором орендарів, повним спектром послуг для відвідувачів і централізованим управлінням (відносини з орендарями, безпека, технічна експлуатація, маркетинг тощо).
Рітейл-парки, на думку Мігеля Лопеса, є досить привабливою концепцією. За його оцінкою, для їхнього успіху потрібно досягти мінімальної собівартості при збереженні достатньої якості будівництва. Також в рітейл парках слід застосовувати продуману цінову політику: вартість товарів повинна бути помітно нижче, ніж в торгових центрах.
Що стосується аутлет-центрів, ключами до успіху, вважає експерт, є правильний набір орендарів та якісне професійне управління, що дозволяє послідовно реалізовувати основну ідею аутлету — продажу брендових товарів з постійними значними знижками.
Важливим елементом в нових форматах торгових центрів будуть грати інформаційні комунікації. Спеціалізовані монітори, системи спрямованого звуку і багато іншого дозволить зорієнтувати покупців у великих комплексах, проанонсувати ту чи іншу послугу, а також просто зробити шопінг приємніше і комфортніше.
Нагадаємо, з усіх секторів ринку нерухомості в Україні, сегмент торговельної нерухомості виявився найбільш стійким до впливу економічної кризи 2008-2009р. За прогнозами аналітиків DTZ, він демонструватиме подальше зростання в середньостроковому періоді після стабілізації економічної ситуації в Україні і в світі.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>