Крім економії коштів на експлуатацію будівель, нові технології можуть створити умови для отримання забудовниками або власниками додаткового прибутку від об’єктів нерухомості.

Про це в ході заходу Ukrainian Real Estate Club, присвяченого інноваційному майбутньому ринку нерухомості Україна — UREC Innovations Conference 2011, розповів засновник компанії «Медіа Трейд України» Сергій Блажевич.
Так, серед технічних новинок, ще практично невикористовуються в Україні, але несуть в собі величезний потенціал для девелоперів, С. Блажевич зазначив медіа-фасади, що дозволяють перетворити стіни будівель у рекламні та інформаційні носії. У великих торгових центрах також можна застосовувати системи спрямованого звучання, дизайнерські куби Microtiles, які можуть бути зібрані в інформаційні носії різної форми, системи управління комунікаціями і багато іншого.

«Крім простій економії, в нерухомості потрібно застосовувати технології, що підвищують інтерес і комфорт покупців і орендарів торгових центрів. Притому, технічні нововведення можуть не тільки зацікавлювати або дивувати, — вони можуть приносити реальні доходи власникам », — додав у своєму виступі Сергій Блажевич.
Необхідність ІТ-інновацій відзначив також директор департаменту автоматизації та безпеки будівель компанії «Siemens України» Олексій Тахістов. За даними його компанії, автоматизація будівлі (контроль і регулювання використання електроенергії, вентиляції, оргтехніки тощо) несе в собі високий потенціал економії коштів (від 5 до 30%), і окупається за період від 1 року до 5 років. Такої ж думки дотримується і фінансовий директор компанії ABB Кетеван Кекутія, яка відзначила, що «автоматизація споживання енергоресурсів в будівлях не тільки швидко окупається, але і покращує імідж таких об’єктів, а також збільшує їх додану вартість на ринку нерухомості».
Однак спікерами конференції було відзначено, що в Україні подібні технології практично не застосовуються. Пояснюється це порівняно низькими цінами на енергоресурси, невиправдано завищеною вартістю інноваційних технологій, а також, і це головне, відсутністю розуміння необхідності такої економії, як серед споживачів, так і серед фахівців.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>