Готельна галузь за час підготовки до Євро-2012 кардинально змінилася: вперше в історії українського туризму туристичні компанії інвестують в альтернативну мережу розміщення, а ще півтора роки тому в приймаючих містах неможливо було знайти готель, не зафрахтований під цільові групи, зазначив Андрій Ставенко, керівник проекту «Агентство з розміщення вболівальників Євро-2012» туристичної компанії TUI.
Цільова група — збірна, супроводжуючі особи, акредитовані журналісти, не така вже маленька, до 500 чоловік. Але основна маса туристів — вболівальники. Розміщувати їх збираються не тільки в готелях, а й в переобладнаних під хоспіси гуртожитках, кемпінгах, наметових містах. «Ми гарантуємо вболівальнику, що в той період, коли він приїде, заброньований номер буде вільний», — підкреслив А. Ставенко.

Київський гольф-клуб пропонує розмістити на своїй території до 500 чоловік. На час турніру Київекспоплаза перетвориться на FAN-Плазу, фан-містечко, здатне прийняти, обслужити і цілодобово годувати до 4,4 тис. вболівальників, для яких нинішні виставкові площі переобладнають у 4-8-місні номери. Передбачені безкоштовні трансфери до найближчих станцій метро «Святошин» і «Нивки».

Kiev Beach Club здатний на пляжі поселити до 10 тис. уболівальників. Зараз у КМДА вибирають місце для цього наметового містечка. Воно буде споруджене або на Центральному пляжі або на пляжі «Венеція».

Місця для фанів у Донецьку знайдені в санаторіях (до 1,6 тис.) і на стадіоні «Моноліт», чиє поле віддадуть під наметове містечко на 2,5 тис. місць. «Моноліт» обраний завдяки своїй локації — на півдорозі між аеропортом і «Донбас-Ареною».

Харків може похвалитися своїми гуртожитками, які, на думку А. Ставенко, краще багатьох готелів, і по сервісу, і по інфраструктурі. Зате львівські трьох-чотиризіркові готелі — найкращі за пропозицією в Україні. Однак їм доводиться витримувати агресивну політику польських колег.

«Вони пропонують уболівальникам селитися у них, а їздити на матчі до Львова. Причому готові селити навіть на одну ніч за вкрай низькими цінами. У порівнянні з Європою у нас послуги нашого готельного бізнесу деколи дорожчі. Вартість мережевих готелів від двох до чотирьох разів вища, ніж у Європі. Наш «Редіссон» у три рази дорожче, ніж у Польщі, при тому ж рівні обслуговування. Але у Львові вже почали розуміти, що треба боротися за кожного туриста і істотно знизили ціни », — розповів А. Ставенко.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>