Для провідних компаній сьогодні є всі підстави, щоб зайняти вагому частку на ринку торговельної нерухомості на тлі ослаблення конкурентів. Враховуючи те, що дійсно успішних торгових центрів у Києві одиниці, а близько 75% ТЦ потребують реконцепції, будівництво нових торгових об’єктів є для девелоперов одним з найбільш перспективних напрямків. Про це заявив директор проектної групи «Архиматика» Олександр Попов.

За його словами, основними економічними передумовами для розвитку торгової нерухомості є стабілізація ситуації на ринку праці, збільшення витрат населення на купівлю товарів різної категорії.

«Особливо стабільний попит серед споживачів на продуктову групу товарів, розваги, ресторани швидкого харчування», — говорить експерт.

Також за його словами зростає активність з боку орендарів по відношенню до якісних торгових приміщень, про що свідчить мінімальна вакантность в успішних ТЦ.

«При цьому нові проекти торговельної нерухомості будуть відрізнятися масштабністю, раціональними плануваннями торгової зони, а також повноцінної розважальної складової. Концепція торгових центрів буде базуватися на створенні об’єкта, на відвідування якого окрема людина або сім’я захоче витратити весь свій вільний час», — говорить А. Попов.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>