Як буде розвиватися ринок заміської нерухомості цієї зими? Експерти впевнені: в сегменті організованих котеджних містечок продажі будуть йти, хоча, звичайно, не надто активно.

«Наші зими не сприяють продажам заміської нерухомості. Якщо по основних трасах ще можна проїхати, то другорядні дороги зазвичай майже блоковані снігом. Тому, як правило, купівельна активність на початку року падає в декілька разів » — але 2012 рік не приніс нам поки сніжної зими, тому певний інтерес до заміської нерухомості поки є . В такій ситуації прогнозуємо поступове зниження попиту. У січні-лютому цей показник може дійти до 20-50% ».

В цілому, кількість угод на первинному ринку заміської нерухомості взимку зменшується приблизно в два рази. Але тут треба розуміти: рівень продажів в конкретному містечку залежить, по-перше, від його місця розташування і, по-друге, власних зусиль забудовника щодо забезпечення під’їздів до свого селища.

Хоча попит в зимовий період скорочується, забудовники не готові пропонувати покупцям великі знижки. «Максимум, на що може розраховувати клієнт, це подарунки в рамках спільних програм з партнерами забудовника, — сертифікати на проведення ландшафтних робіт, будівництво каміна і ін. Рентабельність заміського ринку не настільки висока, аби надавати знижки більше 10-15%, а помірні знижки як маркетинговий інструмент малоефективні », — говорить Віктор Коваленко

Забудовники, які працюють на ринку не перший рік, вже отримали досвід надання знижок взимку і оцінили його негативно. Припливу клієнтів такі акції не дають, а дохідну частину скорочують. Якщо людина дійсно зібралася зробити покупку, невелика різниця в ціні на її рішення не вплине.

Справді, практика показує, що котеджні містечка з зрозумілою концепцією розвитку, де забезпечено адекватне співвідношення ціни і якості, залучають клієнтів цілий рік (хоча взимку, звичайно, менше). З іншого боку, є і відверто слабкі проекти, в яких немає продажу ні взимку, ні влітку.

Взагалі останні два-три роки на ринку котеджних містечок велика кількість угод відбувається в період традиційного спаду ділової активності — лютому, травні, серпні. У той же час сезонні піки не цілком виправдовують очікування забудовників. Мабуть, на рішення про покупку заміської нерухомості помітний вплив стали впливати економічні та політичні чинники, а значення погодних зменшилася.

Незалежно від погодних умов, продажі підвищуються в грудні, перед Новим роком. Інакше як психологічним фактором це пояснити не можливо. Весь рік люди визначаються, а потім поспішають здійснити операцію до кінця року. Порожніми в плані продажів є січень-лютий, а прокидаються потім покупці тільки в квітні-травні.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>