Компанія «ТММ» почала продаж квартир в споруджуваної ІІ черги житлового комплексу бізнес-класу «Сонячна брама» на вул. Ломоносова, 73-79 в Києві, повідомили в прес-службі компанії.

ІІ черга житлового комплексу «Сонячна брама» включає 5 будівель поверховістю 5, 10, 13, 15, 19 загальною площею 57,2 тис. кв. м, у тому числі: загальна площа 311 квартир — 37 тис. кв. м, площа вбудованих і прибудованих приміщень — 6 тис. кв. м, три підземних паркінгу на 283 машиномісця загальною площею 10,4 тис. кв. м.
Мінімальна вартість кв. м житла у ІІ черги комплексу становить від 11,8 тис. грн. Планова вартість будівельно-монтажних робіт з ІІ черги комплексу становить 268 млн. грн з ПДВ.
Станом на 1 січня 2012 р. ступінь готовності будівель другої черги комплексу становить 35% (кошторисне виконання в грошовому вираженні). Введення в експлуатацію заплановано на IV кв. 2012
В ході будівництва ІІ черги ЖК «Сонячна брама» чотирьох будівель поверховістю 5, 10, 13, 15 виконуються роботи з влаштування монолітного каркасу та розпочато роботи по влаштуванню цегляної кладки. У 19-поверховому будинку зі ступенем готовності 75% завершуються роботи з влаштування зовнішніх стін і міжкімнатних перегородок, ведуться роботи зі скління, улаштування внутрішніх систем інженерії. Коли буде дозволяти температурний режим, будівельні роботи вестимуться в дві зміни.
«Сьогодні на ринку різниця у вартості квадратного метра в споруджуваних чергах житлових комплексів і у вже введених в експлуатацію складає до 20%. Попит на нерухомість обумовлений великим вибором квартир в них. За останній рік, вперше з початку кризи, покупці зіткнулися з тим, що у вже введених в експлуатацію новобудовах Києва обмежений вибір квартир зі значимими для покупця характеристиками. Попит на споруджуване житло обумовлений більш низькою ціною і широким вибором планувальних рішень та розташування квартир. Але вести продажі на етапі будівництва зараз може тільки надійний і досвідчений забудовник, який показує високі темпи будівництва на цьому об’єкті », — зазначив Олексій Говорун, заступник генерального директора зі стратегічного розвитку і маркетингу компанії ТММ.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>