Покупці довіряють завершеним об’єктах нерухомості або надійним забудовникам.
Основний попит на первинному ринку нерухомості сконцентрований на квартирах у введених в експлуатацію об’єктах або в об’єктах, близьких до здачі в експлуатацію. Про це ЛІГАБізнесІнформ розповіла Ангеліна Деревльова, заступник директора з маркетингу RiverStone.

За її словами, покупці менше довіряють об’єктам на стадії будівництва. Винятком є ​​пропозиція від надійних забудовників, які показали себе з позитивного боку на піку кризи.

Найпоширеніший бюджет клієнта розраховується виходячи з $ 1200 — $ 1500 за 1 кв. м, однак з огляду на дефіцит на ринку якісної пропозиції в даній ціновій категорії, попит залишається незадоволеним, сказала експерт.

«Практично жоден побудований об’єкт, представлений на ринку сьогодні, не задовольняє повністю споживчі потреби покупців нерухомості. Тому в проектах, що вийшли на ринок в 2010-2011 рр.. І мають грамотну концепцію, темпи продажів значно вище середніх по ринку. Маркетингова концепція проекту, максимально відповідна характеристикам споживчого попиту, створює додаткову вартість 1 кв. м на рівні 15-20% від ринкової ціни», — підкреслила Ангеліна Деревльова.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>