Для просування туристичної привабливості Львова до і після Євро-2012, було вибрано вісім ключивих тем, які зроблять місто Лева привабливішим для туристів. У основу промоційної кампанії лягли наступні теми: історія і архітектура; кава і солодощі; пиво і смакота; мистецтво і творчість; фестивалі і традиції; спорт і відпочинок; духовність і віра; зустрічі і конференції. Все це повинно перетворити Львів в туристичну столлицю Центрально-Східної Європи. Ми вже і сьогодні спостерігаємо як Львів перетворився на дивовижне об’єднання культурної столиці та затишної провінції, з елегантними панами та панянками, акторами, студентами, дорогими розкішними ресторанами та неповторними львівськими кнайпами, любов’ю до екстравагантності та неодмінними недільними сімейними візитами до церкви.

Але в силу того, що під лежачий камінь вода не тече, кожен з нас львів’ян, повинен якомога більше прикладати своє бажання і можливості для того, щоб наше місто по праву вважалося культурною столицею Європи.

У культурній столиці повинні жити культурні люди. І передусім це контроль над самим собою. Багато що залежить від нашої поведінки на вулиці і в сім’ї.

 

Додайте свій коментар (оберіть спосіб)

ВКонтакте
FaceBook
Стандартні

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>